7. oktober
Har fremstillet en samlet video af små optagelser fra turen.
Videoen ligger på Youtube og varer ca. 30 min. http://youtu.be/7l02JNFiQqE
Vores rejse i Californien 2014. Fra den 8. September til den 2. Oktober 2014. Los Angeles - San Diego - Las Vegas - San Francisco - Los Angeles
tirsdag den 7. oktober 2014
fredag den 3. oktober 2014
Hjemme igen
1. – 2. oktober
Så er vi kommet godt hjem igen – og mange oplevelser rigere.
Vi kørte 5.017 Km og brugte 382 L benzin.
Vi var i områder der lå 86 m under havets overflade og kørte
over et bjergpas, der var i 3.032 m højde.
Temperaturen svingede mellem 8 gr. C i bjergpasset og 44 gr.
C i ørkenen.
En kæmpe oplevelses tur, som vi har talt om i flere år, at
foretage.
![]() |
| Vores Boing 747 |
![]() |
| Afslapning |
![]() |
| Ikke vores tur - endnu |
Abonner på:
Opslag (Atom)


