1. – 2. oktober
Så er vi kommet godt hjem igen – og mange oplevelser rigere.
Vi kørte 5.017 Km og brugte 382 L benzin.
Vi var i områder der lå 86 m under havets overflade og kørte
over et bjergpas, der var i 3.032 m højde.
Temperaturen svingede mellem 8 gr. C i bjergpasset og 44 gr.
C i ørkenen.
En kæmpe oplevelses tur, som vi har talt om i flere år, at
foretage.
![]() |
| Vores Boing 747 |
![]() |
| Afslapning |
![]() |
| Ikke vores tur - endnu |



Ingen kommentarer:
Send en kommentar