fredag den 3. oktober 2014

Hjemme igen

1. – 2. oktober
Så er vi kommet godt hjem igen – og mange oplevelser rigere.
Vi kørte 5.017 Km og brugte 382 L benzin.
Vi var i områder der lå 86 m under havets overflade og kørte over et bjergpas, der var i 3.032 m højde.
Temperaturen svingede mellem 8 gr. C i bjergpasset og 44 gr. C i ørkenen.

En kæmpe oplevelses tur, som vi har talt om i flere år, at foretage.

Vores Boing 747
Afslapning



Ikke vores tur - endnu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar