tirsdag den 30. september 2014

Los Angeles

30. september
I dag, var vi rundt i storbyen og så lidt på forretninger og andre seværdigheder.
Da vi kom forbi ” Chocolate factory” kom vi i tanke om Chris og chokoladefabrikken.
I morgen bliver så hjemrejsedagen, hvor bilen skal afleveres og vi skal ud til lufthavnen. 
Inden vi ser os om er vi nok hjemme igen.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar