30. september
I dag, var vi rundt i storbyen og så lidt på forretninger og
andre seværdigheder.
Da vi kom forbi ” Chocolate factory” kom vi i tanke om Chris
og chokoladefabrikken.
I morgen bliver så hjemrejsedagen, hvor bilen skal afleveres
og vi skal ud til lufthavnen.
Inden vi ser os om er vi nok hjemme igen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar