17. september
Efter problemet i går med at finde et hotel, er det hele
langt lettere i dag. Vi skal kun flytte 500 m hen til det hotel vi har booked
hjemmefra.
Vi kørte ind i Zion Nationalparken efter morgenmaden. Her
var der også Shuttel busser som kørte rundt i parken, og vi stod af og på som
vi havde lyst til. Zion parken er en lang slugt, der går ind i bjergmassivet.
Hvor vi i Bryce NP så klipperne ovenfra, så betragter man klipperne i Zion
parken nedefra og op.
I bunden af slugten, var der en vandretur langs en lille
flod (Virgin River) hvor vi vandrede 0,5 time op til bunden og tilbage igen. Floden er ikke ret stor på denne årstid, men klipperne
er flotte og så var der rigtig mange Egern. Utrolig flot tur!


Ingen kommentarer:
Send en kommentar