onsdag den 17. september 2014

Zion National Parken

17. september
Efter problemet i går med at finde et hotel, er det hele langt lettere i dag. Vi skal kun flytte 500 m hen til det hotel vi har booked hjemmefra.
Vi kørte ind i Zion Nationalparken efter morgenmaden. Her var der også Shuttel busser som kørte rundt i parken, og vi stod af og på som vi havde lyst til. Zion parken er en lang slugt, der går ind i bjergmassivet. Hvor vi i Bryce NP så klipperne ovenfra, så betragter man klipperne i Zion parken nedefra og op.
I bunden af slugten, var der en vandretur langs en lille flod (Virgin River) hvor vi vandrede 0,5 time op til bunden og tilbage igen. Floden er ikke ret stor på denne årstid, men klipperne er flotte og så var der rigtig mange Egern. Utrolig flot tur!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar