14. september 2014
Søndag morgen var vi begge tidlig vågen. Vi var begge spændt på turen op til Grand Canyon. Vi kørte op til en parkeringsplads og derfra var alt med bus rundt til udsigtsstederne. 3 busruter med masser af busser, så man stod af og på, som man havde lyst til. Mange gange gik vi fra det ene udsigtspunkt til det næste, ad små stier næsten ude ved kanten. Udsigten var der overalt.
Søndag morgen var vi begge tidlig vågen. Vi var begge spændt på turen op til Grand Canyon. Vi kørte op til en parkeringsplads og derfra var alt med bus rundt til udsigtsstederne. 3 busruter med masser af busser, så man stod af og på, som man havde lyst til. Mange gange gik vi fra det ene udsigtspunkt til det næste, ad små stier næsten ude ved kanten. Udsigten var der overalt.
Selvom man har set billeder og læst om Grand Canyon, så
mister man næsten pusten, når man kommer ud til det første udsigtssted. Klippeformationerne
er storslået og farvespillet er fantastisk. Dybt, dybt nede ca. 2 Km nede flyder
Colorado floden, man kan næsten ikke se den, da den er brun og ikke blå som man
skulle tro.
Utrolige flotte billeder.
SvarSlet