søndag den 28. september 2014

Solvang og Los Angeles (Billeder opdateret)

28. september
Efter en gang break fast på en lille cafe, satte vi kurs mod Solvang. En rigtig eventyr by, som nu amerikanerne tror Danmark er. Her var masser af souvenir forretninger, en kopi af Dybbøl mølle (eller i hvert fald en mølle), rådhusuret i Kbh. slog hver kvarter (en højtaler) mm.
Vi fandt en lille cafe, og fik her kaffe og æbleskiver. Vi talte med ejeren, og hans kone var fra Sønderborg.
Herfra gik turen mod LA. Der var nu utrolig meget trafik, men vi ankom uden problemer til vores hotel, mellem meget høje huse.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar