25. September
Straks fra morgenstunden kørte vi i en lokal bus, ud til Golden
Gate Bridge. Chaufføren i bussen kunne selvfølgelig se, at vi var turister og
sagde, at det kostede ikke noget og han gav os et par billetter uden beregning.
Herefter fortalte han en del om broen, og der ville komme sol lidt senere.
Ligeledes fortalte han, at der var en der var sprunget ud fra broen, i går. De 67
m som broen er over vandet, klarer man ikke og der er en frygtelig strøm og
strømhvirvler i vandet. Pelonerne er 228 m høje, der er 6 spor på broen og den
var færdig bygget i 1937 efter 4 års byggeri. Vi gik over broen, som er 2,7 Km lang og vi måtte samme vej tilbage.| Kablet som broen hænger i |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar