torsdag den 25. september 2014

San Francisco 3. dag

25. September
Straks fra morgenstunden kørte vi i en lokal bus, ud til Golden Gate Bridge. Chaufføren i bussen kunne selvfølgelig se, at vi var turister og sagde, at det kostede ikke noget og han gav os et par billetter uden beregning. Herefter fortalte han en del om broen, og der ville komme sol lidt senere. Ligeledes fortalte han, at der var en der var sprunget ud fra broen, i går. De 67 m som broen er over vandet, klarer man ikke og der er en frygtelig strøm og strømhvirvler i vandet. Pelonerne er 228 m høje, der er 6 spor på broen og den var færdig bygget i 1937 efter 4 års byggeri. Vi gik over broen, som er 2,7 Km lang og vi måtte samme vej tilbage.





Kablet som broen hænger i

Ingen kommentarer:

Send en kommentar