tirsdag den 9. september 2014

Den første dag i Los Angeles

9. September 2014
Selv om det var sent, inden vi kom i seng i går, så vågnede vi forholdsvis tidlig og fik morgenmad på hotellet.På turen til hotellet, i går aftes, havde vi bemærket at der var kommet en advarsel om, at bilen skulle have skiftet olie. Derfor kørte vi hen til udlejningsfirmaet, for at bemærke det. De kunne ikke klare det med det samme, så vi fik en anden bil i stedet. 
Ford blev til en "rød" Jeep! 
Da vi nu var i bilen, så fortsatte vi op langs kysten til Santa Barbara en rigtig hyggelig og berømt Stillehavs by. Her fik vi Lunch på en hyggelig cafe ”Joe`s Cafe”. På turen hjem, var der meget trafik, så det tog noget længere tid end da vi kørte derop.

1 kommentar: