Efter morgenmaden (ca. kl. 09) kørte vi fra Los Angeles mod
Palm Springs. En flot vej op over nogle pas og ned til en dal hvor Palm Springs
ligger. Nede i dalen var der rigtig mange vindmøller (nok til at forsyne
100.000 hustande). Byen ligger midt ude i en ørken, og her var meget varmt 104gr
F (40 gr C)
Herfra kørte vi op over bjergene og kom igennem nogle
Indianer reservater i 1500 m højde.
Det tog lidt hårdt på benzinen, så vi var bange for om vi
havde nok, til at komme til den næste lille by med en tankstation. Det lykkedes
heldigvis i Anza – det var lige de sidste dampe fra tanken.
Den sidste strækning mod San Diego, gik hurtig og uden
problemer.
Vi checkede ind på Kings Inn ca. kl. 16
Ingen kommentarer:
Send en kommentar