onsdag den 10. september 2014

Kører fra LA til San Diego

10. September 2014
Efter morgenmaden (ca. kl. 09) kørte vi fra Los Angeles mod Palm Springs. En flot vej op over nogle pas og ned til en dal hvor Palm Springs ligger. Nede i dalen var der rigtig mange vindmøller (nok til at forsyne 100.000 hustande). Byen ligger midt ude i en ørken, og her var meget varmt 104gr F (40 gr C)
Herfra kørte vi op over bjergene og kom igennem nogle Indianer reservater i 1500 m højde.
Det tog lidt hårdt på benzinen, så vi var bange for om vi havde nok, til at komme til den næste lille by med en tankstation. Det lykkedes heldigvis i Anza – det var lige de sidste dampe fra tanken.
Den sidste strækning mod San Diego, gik hurtig og uden problemer.
Vi checkede ind på Kings Inn ca. kl. 16

Ingen kommentarer:

Send en kommentar