23. september
Efter check out i Yosemeti, satte ”Fru Garmin” kursen mod
San Francisco. En stor tak til Birgit og Arne, som vi har lånt kortet af, til
vores Garmin GPS.
Da vi startede bilen i morges, gav bilen et "bib" og på instrument panelet skrev den ”Change Oil”. Derfor satte vi kursen til Alamo (udlejningsfirmaet) i San Francisco, inden vi kørte til hotellet. Det bragte os ind i det centrale San Francisco. Vi kørte op og ned ad gader, der var mere ”meget stejle” end de vi havde kørt i bjergene. På værkstedet grinte de blot, som om at de aldrig skiftede olie på bilerne.
Da vi startede bilen i morges, gav bilen et "bib" og på instrument panelet skrev den ”Change Oil”. Derfor satte vi kursen til Alamo (udlejningsfirmaet) i San Francisco, inden vi kørte til hotellet. Det bragte os ind i det centrale San Francisco. Vi kørte op og ned ad gader, der var mere ”meget stejle” end de vi havde kørt i bjergene. På værkstedet grinte de blot, som om at de aldrig skiftede olie på bilerne.
Herefter kørte vi til hotellet, og var så heldig, at få den
sidste parkeringsplads i hotellets kælder.
Vi indtog hurtigt vores værelse, og gik på opdagelse i San
Francisco – selvfølgelig efter, at have delt 2 øl. Vi kom jo fra den varme del
af USA, så var blot i shorts og bluse. Det var nok lidt optimistisk, for der
kom en dis ind fra havet, som fik temperaruren til at falde en del. Vi nåede da
en tur til Fishermans Wharf, Søløverne på Pier 39 samt vejen med hårnålesving (Lombart
Street) vi bor 100 m derfra.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar