tirsdag den 9. september 2014

Fra DK til LA

8. September 2014
Turen herover gik fint og uden problemer. Det vil dog sige, at i Amsterdam gik vi helt ud til bagage båndene (selvom vi jo ikke skulle have bagagen her) og måtte derfor igennem paskontrollen, for at komme ind igen – men så gik tiden da med det.
I Detroit lufthavn skulle vi ud og hente vores kufferter, for selv at føre dem igennem en kontrol i deres Imigration. Det var vist specielt fødevarer og mange kontanter de var ude efter – og vi havde ingen af delene J.
Den sidste strækning til Los Angeles, gik også uden problemer, men ind over midt USA kunne vi se at det lynede en del i skyerne under os. Da vi kom til LA var det meget varmt, selvom klokken nu var ca. 22.
Vi tog en shuttelbus ud til biludlejningsfirmaet Alamo, men det var vi ikke de eneste der gjorde. Så inden vi fik bilen og kom til hotellet var klokken mange. Rita sagde godnat kl. 01.30 den 9. september. Ca. 27 timer siden vi stod op på Tinglevvej.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar